Make your
Move
Solliciteer nu  

In het kort

Zuid-Holland
40 uur p/week
Digital Marketeer
IT-Software
HBO
Vragen?
Neem contact op met:
Vacature voor:

Digital/Growth Marketeer

In het kort

Zuid-Holland
40 uur p/week
Digital Marketeer
IT-Software
HBO

De organisatie

Onze opdrachtgever is een van Europa’s meest toonaangevende softwarebedrijven en zijn dé specialist in digitaal leren. Met hun online leer-oplossingen zorgen zij voor constante doorontwikkeling van het personeel van hun klanten. De software is schaalbaar, gemakkelijk te integreren met diverse applicaties en maakt het gemakkelijk om de ontwikkeling, doelstellingen en competenties te monitoren. Met het team van 40 enthousiaste collega's ligt de focus ligt op organisaties vanaf 500 FTE voorbeelden van klanten zijn onder andere Mammoet, Facilicom en Heijmans.


De functie

In de rol van Digital Growth Marketeer krijg je de kans om creativiteit en analytisch vermogen te combineren. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van marketingstrategieën die gericht zijn op groei en klantimpact. Jij weet hoe je HubSpot optimaal inzet en bouwt aan sterke campagnes die de klanten overtuigen van de meerwaarde van het platform.

Wat ga je doen?
Als Digital Growth Marketeer word jij de spil in het digitale marketing- en salesproces. Je werkt aan de groei van een SaaS-platform in leren & ontwikkelen en helpt klanten maximaal resultaat te behalen.

  • Architect van strategie: Je analyseert klantdata en vertaalt dit naar kansen voor upselling en cross-selling. Je begrijpt wat klanten nodig hebben en weet dat om te zetten naar concrete acties.
  • HubSpot-expert: Alles staat al in HubSpot, jij zorgt voor het finetunen en segmenteren, zodat campagnes persoonlijk en effectief raken.
  • Content & campagnes: Je weet welke content je op welk moment in de klantreis wil inzetten.
  • SEO & performance marketing: Je hebt kennis van SEO, AI en performance en kunt schakelen tussen strategie en uitvoering.
  • Bureauzijde + eigen initiatief: Je werkt nauw samen met externe specialisten, maar neemt zelf ook ownership en initiatief.

Dit wordt er van jou gevraagd

  • Minimaal 2 jaar ervaring met B2B-marketing
  • Kennis van CRM en digital marketing
  • Outgoing en communicatief sterk
  • Je neemt initiatief
  • Je bent vloeiend in Nederlands en Engels.
  • Ervaring met SaaS, IT of opleiden is een pre

Dit krijg je ervoor terug

  • Salaris tot €4500,- per maand
  • Mobiel, laptop
  • Goede balans tussen werk en privé (hybride werken is de norm)
  • Jaarlijks opleidingsbudget
  • Goede pensioenregeling
  • Fijn informeel team met korte lijntjes en leuke uitjes!

SOLLICITEER OP DE FUNCTIE: