De organisatie
Deze internationale speler ontwikkelt innovatieve technologieën voor de agrarische sector met een duidelijk doel, dierenwelzijn verbeteren en de voedselketen verduurzamen. Hun oplossingen zorgen voor optimale broedomstandigheden en diervriendelijk transport. Hun meest baanbrekende innovatie maakt het mogelijk om al in het ei het geslacht van het kuiken te bepalen, waardoor onnodige broedprocessen worden voorkomen en verspilling aanzienlijk wordt verminderd.
Wat hen onderscheidt? Ze combineren hightech innovatie met een sterke focus op een toekomstbestendige pluimveesector. In een concurrerende markt zetten zij nieuwe standaarden en maken een zichtbaar verschil door verspilling te verminderen, dierenwelzijn te verbeteren en een duurzame keten te realiseren. Hun technologie wordt inmiddels toegepast in meer dan 40 landen.
Binnen deze dynamische organisatie werk je samen met een marketingteam van zes collega’s. In een open werkomgeving krijg je de ruimte om jezelf te ontwikkelen en draag je bij aan oplossingen die écht impact maken.
De functie
Als Marketing & Communicatie Specialist ben jij verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van marketing- en communicatieactiviteiten die de positie van de organisatie in meer dan 40 landen versterken. Je denkt in content, campagnes en customer journeys en weet hoe je mensen enthousiast krijgt. Met jouw energie en creativiteit bouw je mee aan een sterke internationale merkvoorkeur.
Je zet marketing- en communicatieplannen op en vertaalt ideeën naar pakkende content, zowel online als offline, die de doelgroep raakt en overtuigt. Daarnaast ontwikkel je content van teksten en visuals tot aan campagnes die de merkidentiteit versterken en de innovatieve oplossingen van de organisatie zichtbaar maken.
Je coördineert projecten in samenwerking met externe partners en bureaus en denkt actief mee over internationale beurzen, advertenties en PR-activiteiten. Ook analyseer je de resultaten van marketingactiviteiten en zoekt continu naar manieren om deze te verbeteren. Jij wilt altijd een stap verder gaan om maximale impact te realiseren.
Dit wordt er van jou gevraagd
- Een afgeronde HBO/WO in de richting van marketing of vergelijkbaar
- > 1 jaar ervaring in marketing, communicatie of media
- Ervaring met creeeren van content en het schrijven van sterke teksten
- Ervaring met Adobe Creative Suite is een pré
Dit krijg je ervoor terug
- Functie voor 36 tot 40 uur
- Salarisrange van €3.500 tot €4.500
- 26 vakantie dagen en mogelijkheid voor 13 extra ADV-dagen
- Reiskostenvergoeding en pensioen
- Laptop en telefoon ook voor prive gebruik
- Vers bereide lunch in het restaurant
- Flexibele werktijden, fulltime op het gloednieuwe kantoor






