Make your
Move
Solliciteer nu  

In het kort

Zuid-Holland
40 uur p/week
SEA Specialist
IT-Software
HBO
Vragen?
Neem contact op met:
Vacature voor:

Display Specialist Software – Zuid-Holland

In het kort

Zuid-Holland
40 uur p/week
SEA Specialist
IT-Software
HBO

De organisatie

Wil jij werken voor de internationale marktleider op het gebied van bedrijfssoftware? Onze opdrachtgever ontwikkelt cloudsoftware die bedrijven helpt om hun processen te automatiseren. Van financiële en HR-processen tot ERP-oplossingen voor handel, productie, projecten en de bouwsector. Deze oplossingen zorgen niet alleen voor tijdwinst, maar ook voor meer inzicht, zodat klanten efficiënt kunnen werken, onderbouwde beslissingen kunnen nemen en kunnen blijven groeien. Bijna 700.000 bedrijven vertrouwen al op deze software, waarmee ze de grootste speler in de Benelux zijn.

Met het oog op de toekomst staan duurzaamheid en persoonlijke ontwikkeling centraal. Verantwoord ondernemen, met respect voor mensen, het milieu en de samenleving, is de basis van hun missie. Jij zult werken aan innovatie en groei, zowel voor het bedrijf als voor jezelf, samen met meer dan 2000 collega’s. Het bedrijf heeft een open, informele en prettige werksfeer, waarin een jong, divers en doelgericht team samenwerkt. De marketingafdeling behoort tot de beste B2B-afdelingen van Nederland!


De functie

Als Digital Channel Specialist ben jij dé drijvende kracht achter onze display- en videocampagnes. Jij zorgt ervoor dat campagnes niet alleen draaien, maar écht presteren. Je plant, lanceert en optimaliseert campagnes via DV360 en YouTube en werkt nauw samen met kanaalspecialisten, creatives en analytics om messaging, targeting en performance perfect op elkaar af te stemmen.

Je krijgt veel vrijheid om nieuwe kanalen te ontdekken, A/B-tests uit te voeren en innovatieve strategieën door te voeren. Daarnaast analyseer je data en vertaalt inzichten naar concrete verbeteracties. Je bewaakt de kwaliteit en effectiviteit van campagnes en zorgt dat deze voldoen aan de hoogste standaarden op het gebied van brand safety en privacy. Je denkt mee over de inzet van nieuwe technologieën en trends en weet deze om te zetten in praktische toepassingen. Ook adviseer je interne stakeholders over de beste aanpak voor maximale impact. Tot slot draag je actief bij aan kennisdeling binnen het team, zodat jullie samen continu blijven groeien!

Kortom: een rol waarin je creativiteit, data en strategie combineert om het verschil te maken.

Dit wordt er van jou gevraagd

  • 1–4 jaar ervaring met programmatic display en YouTube (DV360).
  • Sterke analytische vaardigheden en hands-on mentaliteit.
  • Ervaring met audience targeting, creative versioning en A/B-testing.
  • Google-certificering is een pre.
  • Ondernemende mindset en energie om continu te verbeteren.
  • Vloeiend Nederlands en een relevante hbo-/wo-opleiding.

Dit krijg je ervoor terug

  • Salarisrange tot €4.000
  • Een 13e maand en 8% vakantiegeld
  • 27 vakantie dagen + 3 “Giving Back Days” voor vrijwilligers werk
  • Sportmogelijkheid incl. personal trainer
  • Mogelijkheid tot diverse trainingen

SOLLICITEER OP DE FUNCTIE: